2018. jún 06.

Kincsesdoboz a nyári emlékeknek

írta: Színspiráció
Kincsesdoboz a nyári emlékeknek

konya_beata_2.jpg

A vintage, shabby stílus jól passzol az emlékeket, utazások során összegyűjtött apróságokat tartalmazó kis kincsesládához is, amit azzal dobtam fel, hogy ráfestettem egy világtérképet – ha már úgyis az utazásról van szó. Itt a nyár, úgyhogy 8 egyszerű lépésben Te is gyorsan el tudod magadnak készíteni, egyetlen délután alatt:

  1. Először is, szerezz be bármely kreatív boltból egy fadobozt.
  2. Ennek a színhatásnak az eléréséhez én elsőként kívül-belül lefestettem a dobozt a fehér színű Bondex Vintage Effect festékkel, majd pár órát száradni hagytam.
  3. Eközben kinyomtattam egy világtérképet, aminek a körvonalait aztán könnyen át tudtam rajzolni egy fehér színű, azaz eléggé átlátszó selyempapírra.
  4. Erre azért volt szükség, mert a selyempapírt aztán ráhelyeztem a megszáradt fehér kincsesláda fedelére, és ahogyan a térkép körvonalait ceruzával újra körberajzoltam a selyempapíron, a papír vékonysága miatt egy az egyben fel is került ebben a formában a térkép a doboz tetejére.
  5. A térkép körvonala tehát rákerült a dobozra. Így már csak ki kellett festenem a kontinenseket: ehhez ismét a Bondex Vintage Effect festéket használtam, de immár a jegesmárvány színben vettem elő.
  6. Ezután megint hagytam száradni a dobozt, ami ebben az állapotában fehér alapon szürke térképet jelenített meg.
  7. Mivel jobban tetszett volna nekem egy barnásabb végeredmény, száradás után vékony rétegben végigmentem a doboz külsején a Bondex Vintage wax aranybarna arányalatával.
  8. És kész is a doboz: nincs más hátra, mint emlékeket gyűjteni bele :) 

További szép napot,
Bea

konya_beata_1.jpg

Szólj hozzá

kreatív térkép vintage emlék ajándék doboz summer festés wax egyedi kincsesláda DIY bondex